HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Azok a Platin-cinek...

2009.09.10. 17:28 :: blogout

tegnapi posztom megírása óta már legalább egy írásos emlék fennmaradt arról, hogy hálátlan lény vagyok. Ugyanis hogy jövök én ahhoz, hogy összevessem a megállóban a zakózseb aljáról egy káromkodás kíséretében előrántott, és emiatt középen kissé megtört cigit a pipázás szinte szakrális élményével, az öngyújtót pedig a gyufával. Hát, persze, hogy megint a cinek.

Úgy tudom, hogy a Platin - a piacon talán utolsóként - már leállt arról a korábbi gyakorlatáról, hogy a vevőhöz hozzávág egy komplett dobcuccot - cinestül, állványostól, dobszékestől, mindenestől. Kár. Közel két éve 95 ezer forintért ugyanis pont ennyi fért bele a kartondobozba. A cinek úgy néztek ki, mint ahogy a cinek szoktak, a dobszék pedig olyan volt, mint amilyet egy bármilyen zeneújságba beraknának egy dobszék illusztrálására.

Az utóbbi az első egy - legfeljebb két - hónapban dobta be az unalmast, és még örülhettem, hogy legalább a gasztroenterológiát megúsztam, mert a középencápafog-mintázattal ellátott aljzat egészen biztosan nem tűnt ánuszbarát megoldásnak.

A lábcin fél éve kezdett töredezni, addig viszont lábcin volt. Tette a dolgát, hagyta, hogy egy kezdő szétverje. Szinte tökéletes volt. Nem volt összehasonlítási alapom, persze, jó pár felvételen a lábcinből érkező hangokra felszisszentem, mint a naiv páciens a prosztatavizsgálaton: ilyet is lehet?!

Mondom: most már majdnem biztos, hogy a dobcucchoz külön kell vásárolni a cineket szinte minden gyártó esetében. Viszont szögezzük le: egy kezdőnek bőségesen elegendő az első pár évre egy úgymond "dekorációs cin". Ennyi idő alatt talán már pár dolgot meg tud rajta csinálni, emelgeti a pergő mellé a lábcint, egy kézzel és váltott kézzel is képes játszani rajta.

Mázlim volt, talán ez a sors: a legjobb időben futottam bele a Meinl-tányérokba, amik tényleg úgy szólnak, mint a gyufa, ha végighúzzuk a doboz szélén. A sercegő hang után és a láng fölött pedig valahol ott remeg még a gyerekkorunk is. Óhatatlanul jelet hagy bennünk, másokban: ez egy amolyan Jelcin.

Viszont talán pont ilyen mezítlábas, fapados Platinos kezdet után lehet leginkább szeretni és megbecsülni az új cineket.

Meg a régieket is.

2 komment

Címkék: dob platin cin meinl cin

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr731373378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irina21 2009.09.16. 14:14:04

Kedves blogolo,

remelem nem zavar a megszolitas, azonban sajnos (es ez bizonyara az en hibam) nem talatam meg a blogon becses nevedet.

Nos amiert irok neked, mert ugy vettem ki a bejegyzesekbol,hogy dobos vagy..:)

En enekelek egy zenekarban amelynek most eppen par napja sajnos dobost keresunk. Ez egy alapvetoen rock-metal banda, a legjobban maga a demo irna le minket, amely a visionsburned.uw.hu/ oldalon talahato az interneten. Nem tudom,hogy neked van-e jelen pillanatban zenekarod, de gondoltam meger egy probat,hogy irjak neked.

Csak annyit, hogyha van egy par perc szabadidod, talan ha van kedved belehallgathatnal, es ha tetszik megbeszelhetnenek egy szemelyes talakozot is ha te is ugy gondolod.

Furcsa talan hogy igy lepek kapcsolatba veled, am nagyon szuksegunk lenne egy jo dobosra es az a gyanum, hogy te az lehetsz.

Nagyon orulnek neki, ha valaszolnal erre a levelre.

koszonettel

Szendrei Irina

irina21 2009.09.16. 15:17:12

Csak azt felejtettem el megirni, hogy mi az email cimem, zirusster@gmail.com

Elore is koszonom

Udv

Irina
süti beállítások módosítása