HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Reloaded

2010.01.21. 12:47 :: blogout

Túléltem. Az elmúlt időben összességében inkább több lettem, mint kevesebb. Amivel több lettem, egyszerű felsorolásban, a teljesség igénye nélkül: jó pár csavar és egy-két titániumlemez. Alázat. A felismerés, hogy semmi nem természetes, magától értetődő, ideértve a dobolást is. És az, hogy az őrangyalok igenis jól vezetnek.

Ehhez képest szinte említésre sem méltó, amivel kevesebb lettem. A becsapódáskor ugyanis felrobbant a bal vállizületem, amit a továbbiakban nélkülöznöm kell. Az eltört kulcscsont, vállcsont és lapockacsont pedig állítólag majd összeforr. Nem hibáztatom a biztonsági övet, ha nem lett volna bekötve, nem tanulhatnék újra dobolni. Meg fogat mosni és ajtót nyitni sem.

Balkezes dobosként a bal karomat jelenleg pár centire tudom csak fájdalommentesen oldalirányban elmozdítani. A tamok mindegyike elérhetetlen távolságban van számomra, ahogy a lábcinen kívül a kísérő- és a beütőtányér is ez a kategória. Lehet, hogy a lábcin is, még nem voltam kinn a zajkeltetőben.

Azért írom le, mi történt, mert a dobtanuláshoz rengeteg kitartás szükségeltetik, ennek során mindig önmagunkat akarjuk újra és újra felülmúlni. De veszélyes, ha minden tekintetben ilyenek vagyunk. Tegyünk egy kivételt, és legyen ez az autóvezetés.

Azt hittem, megállás nélkül eljutok Calaisba. Tévedtem. Egy barátomat szerettem volna hazaköltöztetni Dublinból, déltájban indultam el Budapestről, másnap hajnali két és három óra között aludtam el az egyik német autópályán. Menetközben. Sebességem mintegy 160 km/h lehetett. Hozzátartozik a történethez, hogy előtte már kiálltam pihenni, egy benzinkúton kábé másfél órát aludtam. Ennek ellenére egy órán belül lement a függöny.

A fáktól sem mentes susnyásba száguldottam. Hogy ki vezette akkor az autót, nem tudom. Mert hogy én nem, az is biztos. A lényeg, hogy a kocsi egy fát sem talált el, majd ámokfutása végeztével a tetején csúszva érkezett vissza a műszaki sávba. Szinte semmire nem emlékszem. Kedvenc emlékképem az előttem álló kamionok vörös helyzetjelzője, ők voltak, akik megálltak segíteni. Egyedül utaztam, más nem sérült meg, sem a kocsiban, sem azon kívül.

A dobos közösségben mindigis az összetartást éreztem, szerintem ez a közösség, szubkultúra az, ahol a zenészek leginkább összefognak, ezért is van talán annyi dobos fórum a neten. Ezért is szeretek dobolni. Ennyiben ez a közösség pont olyan, mint azoknak a kamionoknak a helyzetjelzői. Kívánom, hogy maradjon is ilyen. Különben is: dobolni jó.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr801689908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2010.01.21. 16:42:42

Gratula a túléléshez! Mielőbbi sikeres összeforrást kívánok! Addig is gyakorlhatsz lábat .... lábadozhatsz :D (ez de szar) Meg fejlesztheted az ujj és csukló technikádat, mert asszem, egy darabig nem lesz vállból püfölés.

Máskó vigyázzá magadra vazze!!!

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2010.01.22. 14:42:05

Én is jobbulást kívánok ismét, mihamarabbi felépülést!
Nagyon szerencsés vagy, hogy tudsz mozogni, mert általános jelenség az, hogy ha alszol a kocsiban és ütközöl, már egész kis sebességnél eltörik a nyaki gerinced, mivel nincs izomtónusod, és ilyenkor sem a háttámla, sem a légzsák nem segít.
Gyakorolj, ahogy csak tudsz!

horvathlg (törölt) 2010.01.23. 06:12:30

a mindenit, szerencsés vagy hogy ennyivel megúsztad!
én is mielőbbi jobbulást kívánok!

blogout · http://oldalaseletreceptek.blog.hu 2010.01.26. 11:16:42

@parajos tank: @Uglee: @horvathlg: Köszönöm. Tank gratuláját pedig továbbítom tu húm it méj konszern. :-)

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2010.01.27. 23:08:49

Csak most olvastam, hogy mi történt, és így ismeretlenül is jobbulást és kitartást kívánok az "újratanuláshoz"! Remélem továbbra is sok örömed lesz a dobolásban és legközelebb inkább ágyban, párnák közt, ha javasolhatom... :)
süti beállítások módosítása