HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Az Astrás dobos

2009.11.10. 11:23 :: blogout

Szeretem az autókat. Egy 540 lóerős Shelby Mustang GT500 kéne, egy 1,4 literes Astra G Caravan viszont már van. A közös bennük, hogy mindkettő azért tekinthető autónak, mert semmivel se akarnak többnek vagy kevesebbnek látszani, mint amik valójában. Pont annyik. Emiatt az Astra esetében egy cementeszsák bedobása az irgalmatlan nagy raktérbe még új korában sem okoz lelkiismeretfurdalást, és egy pillanatig nem aggódunk akkor sem, ha egy kis mész kifolyik, vagy történetesen az állótam pirosra mázolt betonhoz szokott lába hozzáér az üléskárpithoz. Az Astra ugyanis egy munkagép, és nem versenyautó. Szemben a Shelbyvel, aminél ilyesmi elképzelhetetlen, viszont az Astrától nem is vár senki pár másodperc alatt százra való gyorsítást. A tulaj sem.

A Mustang esetében viszont igen. Ha zöldre vált a lámpa, az alázás nem is marad el. Egyszóval, mindkét autó végletekig őszinte, azt mutatják, amit tudnak. A megjelenés egyenes arányban áll a teljesítménnyel, a tudással: az egyik egy személyi dömpernek, a másik pedig versenyautónak látszik. És azok is.

A dobok esetén a Platin az Astra. Semmiképpen nem Suzuki, aminél a többi autós soha nem tudhatja, hogy éppen a nagyszülők tötymörögnek vele, akik egy traktor leelőzésére sem ragadtatnák el magukat, vagy épp az unoka használja, aki pillanatokon belül teljesítménydeficites gyilkológépet csinál belőle, saját magából - és a többiekből - pedig feketezsák-implantátumot.

A Shelby viszont nem tudom, minek felel meg. Talán az egyik dobos oldalon (lásd a dobfelszerelések menüt) egy ezres híján pont egy milláért eladásra kínált Noble & Cooleynak? Nem tudom, de talán mások se: nem is kapkodják már több mint egy éve.

Segítsetek: miben tér el a százezer alatti Platin dobcucc, és mondjuk, a Noble & Cooley?

2 komment

Címkék: dob astra platin shelby mustang noble & cooley

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr801514981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2009.11.10. 18:24:51

Ezt most komolyan kérdezed vagy beugratós a kérdés? :)))

Szerintem a vasalatokban, a dobtest anyagában (talán vastagságában is) és a megmunkálási minőségben biztos eltérnek, a bőrök is gondolom más minőséget képviselnek, bár azt lehet cserélni. Ezek miatt a hangzása is biztos más, mondom mindezt úgy, hogy eddig csak egy Roland elektromos cuccot nyúzok, úgyhogy pont nulla tapasztalatom van akusztikus dobbal.
Az, hogy ténylegesen van-e tízszeres szorzó a két cucc között, azt nem tudom megítélni, de a Mustang is kb. 10-szer többe kerül, mint az Astra... :) Ha van olyan, aki ad érte annyit, akkor ér annyit, ha nincs, akkor meg nem.
Nekem egy Gretsch az álmom, de se tenni nem tudnám sehová, se használni sem tudnám még a lakásban. Talán majd. Legalább elérhetőbbnek tűnik, mint egy Mustang... :)))

parajos tank 2009.11.11. 08:42:57

Divatmotoros kollégának igaza van.

Pont, mint az autóknál a doboknál is nagyjából ugyanaz a helyzet. Felhasznált anyagok, összeszerelés minősége, összeszerelés módja, stb., stb. és persze a márkanév :) mind mind nagyon sokat számítanak.

És pont, mint a kocsiknál, drágább cuccot venni egy szintig magyarázható, felette csak és kizárólag az anyagi helyzet mutogatása miatt érdemes.

Mert persze elaléltam a gyönyörtől, amikor az ötezer forintos papírdobomat amatira cseréltem. Elolvadtam, amikor megvettem a csodaszép és csodás hangú magna vagy magnum vagy milyen cuccot, de egyből lefeküdtem, amikor beültem aztán egy yamaha stage custom mögé mert akkorát szólt.A Tama starclassic pedig első próbakörön meggyőzött, hogy ő kell nekem :D És akkor ez még csak a középkategória és már fél milla körül járunk cinek nélkül, amikre simán lehet mégeccer ennyit költeni.

Folyamatosan lehet tuningolni, és folyamatosan karban kell tartani, akár egy kocsit :D

A kérdés csak az, hogy van e értelme mondjuk két-három-négy milláért handmade, teljesen egyedi dobot venni. Szerintem egy dolog miatt érhei meg, hogy elmondhatod, senki másnak nincs ilyen. A megszólalásra és technikádra aligha lesz hatással.

Én inkább azt sajnálom, hogy nem tartottam meg az összes cumómat eddig. Mindegyiket szerettem, mindegyiknek megvolt a maga karaktere. Ha lenne sok helyem és pénzem. én inkább több cuccot vennék, mint egy nagyon drágát :D

De én most vegetáló, otthon gyakorló dobos vagyok, úgyhogy beérem az öreg TD-10-zel :D
süti beállítások módosítása