HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Szóló

2010.03.15. 21:41 :: Uglee

Aki azt gondolta, hogy most arról fogok beszélni, hogy hogy kell dobon szólózni, az nagyon téved. Én kérdezem. Hogy kell dobon szólózni?

Sokadjára szembesültem azzal, hogy a beatek mennek, a fillek mennek, de amikor szám vagy impró közben azt mondják, hogy na most akkor szólózz, akkor abból semmi értékelhető nem lesz. Láttam neten videókat, voltam dobos farsangon, mégsem tudom, hogy tudnék megtanulni szólózni. Tanuljak meg egész szólókat? Tanuljam meg a már említett parasztvakításokat és rakjam őket egymás után? Ti tudtok szólózni? És ha igen, hogy tanultátok meg?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr551842465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horvathlg (törölt) 2010.03.17. 19:57:04

hm engem annak idején úgy tanított a tanár bácsi hogy bekapcsolta a metronómot és azt mondta játsz! először 1-2 ütemet kellett aztán mindig egyre többet.
azaz igazság hogy én már akkor is azon a véleményen vltam hogy a dob nem szóló hangszer és emiatt nem is gyakoroltam aszólózást mert valahogy teljesen az elveim ellen van...én magam unom a dobszólókat hát még azok akik nem dobolnak, de lehet ezzel csak én vagoyk így.

Aandriiis 2012.03.06. 20:57:11

Én személy szerint a szólókkal szoktam kitűnni amikor a gitárosok hangolnak stb.. Akkor általában duplázás és tamok erős ritmusban, semmi kíséret közben. :D
süti beállítások módosítása