HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Olcsó dob, olcsó játék?

2009.02.12. 08:26 :: blogout

Nem hiszem. Ismerősek azok az első vérig tartó hitviták, amelyek során a Pearl, a Yamaha, a Sonor vagy valamelyik másik dobgyártó termékeit lehet az egekbe magasztalni, vagy épp a porba alázni? Kit érdekel mindez, ha a dobolás minimál-költségvetésből is megoldható, ahogy ezt a New York-i metró utazóközönsége nap mint nap megtapasztalhatja:

A felvételt nem én készítettem, nem is vagyok New Yorkban, bár kétségkívül van egy sajátos bája annak, hogy ezen a héten én is több ezer kilométerre tartózkodok Budapesttől. (Nem irigykedik!) Ennélfogva jelenleg Ti is, hű látogatók, konzervposztokat olvashattok, amiket előre megírtam, hogy ne maradjatok olvasnivaló nélkül.

Mindazonáltal elhatároztam, ha megérem ezt a csütörtöki napot, amikorra ennek a bejegyzésnek a megjelenését időzítettem, mindenképp gondolni fogok arra az ütős dobosra, aki a Nyugati pályaudvar előtt üvegpoharakon szokott koncerteket adni.

Sajnos, nagy jódolgomban általában csak egy-két hangot tudok elcsípni ebből, miközben az autóval épp arra araszolok a dugóban. Mindenesetre ő az, aki egyedül képes arra, hogy azt kívánjam, bárcsak tovább maradna piros a közlekedési lámpa. 

A fenti felvételen is látható: sokan fülhallgatóval mennek át a kamera előtt, az mp3-lejátszók nagy hátránya, hogy a zenétől nem halljuk a zenét, hiába van közvetlenül mellettünk. Megyünk tovább.

Néha jó lenne megállni, és rácsodálkozni dolgokra. A következő szmogriadó alkalmával egészen biztosan megpróbálok a Nyugati felé sétálni. Bár jobb lenne még előbb. Elvégre rajtunk múlik, nem?

4 komment · 2 trackback

Címkék: dob aluljáró olcso dob

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr25929990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: adm 2018.12.05. 00:40:40

Krankheit oder mentale Störung? - Nur ein alter Stern ist ein guter Stern

Trackback: cursos 2018.12.03. 21:20:27

Na, kié lett a Class FM? - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2009.02.12. 17:20:56

Én mindig úgy gondoltam, hogy nem a hangszer miatt lesz jó egy produkció, hanem az előadótól. Még csak nem is feltétlenül a technikai tudástól.

A jó hangszer, a technikai tudás olyan, mintha a szókincsedet bővítenéd. Új lehetőségeket ad a kezedbe. De hiába van remek szókincsed, ha nincs semmi, amit mondanál. Ha pedig valami nagyon kikívánkozik, akkor úgyis megfelelnek a legegyszerűbb szavak is.

Magyarul, felőlem játszhat valaki a világ legjobb dobcuccán felűlmúlhatatlan technikával, ha a játékának semmi köze a zenéhez, vagy látszik rajta, hogy nem is érdekli...viszont egy vödörrel és két kézzel is lehet bármikor csodát tenni :D

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.02.14. 02:27:41

Ez nem ugyanaz a csávó, aki a méltán világhírű Stereet Drums videóban szerepelt?
www.youtube.com/watch?v=3cXxQ5kQVO0
Ezt szoktam mutogatni azoknak a béna dobosoknak, akik fikázzák az Amatit :)

parajos tank 2009.02.14. 11:01:51

@Uglee: az első dobcuccomat nem is tudom, hol vadásztam le hatodikos koromban, de valami rétegelt karton papírból lehetett, a cineket meg valószínűleg aluminium lemezből préselték....remekül szólt, mondanom sem kell, de imádtam :D ..... viszont egy olyan pergőt adott mellé az ürge, hogy máig sírok, hogy sok-sok évvel később eladtam :( Persze a márkájára nem emléxem (nem is volt feltűntetve???).....hol érdekelt az engem akkor? Csak ütni lehessen :D

No mindegy, lényeg az, hogy utána megváltás volt az enyhén agyonhasznált Amati, amit beszereztem. Gyakorlatilag nem is értettem, hogy kinek kellhet Annál jobb :D

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2009.02.27. 20:53:00

első dob: fatestű amati pergő (Mai napig használni lehet), takton dobok, cinek (hehe király volt ahogy meg lehetett hajlítani a szélét)
második dob: Full amati dobok, cinekkel (király volt a koncertek végén a sárgaréz forgácsot kiszedni a káva és a bőr közül). A takton dob babái ledobták a krómot, és berozsdásodtak :) És mivel pénzem nem volt felújítatni, inkább eladtam
harmadik dob: Century dobok, az amati pergővel, paiste cinekkel
A mostanit meg nem mondom mert utálni fogtok

De tény, hogy bármin lehet dobolni ami/aki hagyja magát :DD

süti beállítások módosítása