HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Balesetek

2010.02.17. 13:31 :: Uglee

Egy dobost számtalan baleset érhet, ezt pedig abból a csalhatatlan forrásból tudom, hogy engem már számtalan baleset ért.

A teljesség igénye nélkül:
- Ezerszer rávertem a jobb kezemmel a bal kezemre. Hol az ujjaimra, hol a csuklómra, hol pedig a kézközép-csontomra.
- Néhányszor már a bal kezemmel is rávertem a jobb kezemre.
- Egyszer-kétszer irtóztató módon pofán vertem magam dobverővel, ebből egyszer sikerült tisztán eltalálni a fogamat is.
- Sorjás baba miatt centis vágásokat ejtettem a kezemen.
- Szállítás közben sok-sok leeséses, ütődéses baleset volt, meg elesés lábdob cipelése közben, jégen.
- Eltörő dobverő (eddig csak a Big Stick tudta ezt nálam elérni, a többi inkább rongyolódik mint elpattan) hegye valamiről visszapattanva megtámad, általában a szememet célozva. Egyszer még meg is ütötte, bizony.
- Leestem már a színpad mögé, mert kevés volt hátul a helyem.
- Énekesem jóvoltából borult már rám a saját cintányérom.

Sorolhatnám még órákig, de a legsúlyosabbat a minap sikerült elszenvednem.

Miközben lehetetlen dolgokat játszottam a dobon (és közben a gitárosom ugyanezt csinálta saját hangszerén), egyszercsak szemen szúrtam magam a dobverőmmel. Nem repült el, nem törött el, semmi, egyszerűen csak fogtam és szemen szúrtam magam. Hálistennek semmi bajom nem lett tőle, de akkor villámlást láttam, és körülbelül ugyanakkora fájdalmat éreztem.

Szóval a dobolás nem veszélytelen. Nektek? Tapasztalat?


 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr321766110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2010.02.17. 15:16:28

Vazze, nem irigyellek :D
Kézreverés persze volt nekem is...mármint dobverővel....és persze rengetegszer álltam (ültem) közel a háttal színpadról leeséshez, de eddig mindig megúsztam. Más nem rémlik...de lehet, hogy csak azért nem emléxem, mert mindig részeg voltam.
Ja, de ... eccer majdnem fejbekúrtak egy sörösüveggel koncert közben....biztos annyira jó volt :D

horvathlg (törölt) 2010.02.17. 20:46:44

ja, kézre verés meg volt nekem is és pokolian fájt...meg egyszer sikerült az állótam helyett a combomra csapni az se volt rossz :D
de ez a szemen szúrás...én ettől nagyon félek! örülök hogy te visznylag olcsón megúsztad, de komolyan amióta dobolok rettegek attól hogy szembevágom magam :S

vasziljevics 2010.02.18. 14:41:35

én szemüveges vagyok, eddig az minden támadást megfogott - mondjuk úgy is néz ki lassan, mintha azzal játszanék dobverő helyett... koncerten meg amúgy se hordom, de eddig ott megúsztam.

a kézközépcsontra ráütés az meg az egyik legszarabb dolog, amit elkövethetsz magad ellen. utána napokig képtelen vagy megfogni bármit is :)

meg egyszer egy gyenge pillanatomban sikerült tiszta erőből ráhúznom kézzel a pergő peremére - aszittem letörnek az ujjaim :)

akristof 2010.02.22. 22:16:27

Homlokonverés a menő...és persze kellemetlen,főleg koncerten:]
Amúgy énis szemüveges vagyok,és nekem már tört is így el szemüvegem.Beakadt a dobverő és repült.Az mondjuk nem fájt,de sok pénzbe került.
Aztán még az is elég kellemtelen volt,amikor először próbáltunk 4órát.Még nagyon kezdők voltunk.Másnap 12 vízhólyagot számoltam össze a kezemen:]Mostmár nincs gáz,krokodilbőrömvan:]
A kézközép is néha befigyel,meg az ujjak.Az se rossz,ha körmöst adsz magadnak:)

De,így most kicsit megnyugodtam,hogy nem csak én csapkodom magam:)

Rántott máj (törölt) 2010.04.13. 23:55:26

Engem is megnyugtattatok, hogy nem en vagyok ilyen bena, illetve nem a technikai hianyossagaimbol fakad, hogy neha pofan verem magam :)
En is szemuveges vagyok, ugyhogy erre a szemuveglereptetesre figyelni fogok, mert draga a papaszem, es a dobig sem latnek nelkule.
Kezreveres, kormos volt (olyan is elofordul, hogy az egyik dobverore utok ra a masikkal, es ugy ejtem el, meg persze ay is, hogy egyszeruen azert, mert olyan nagyon laza vagyok, vagy mert idegen dobon jatszok es melleutok a cintanyernak :), pergo kavajara utes is kezzel (ez volt a legfajdalmasabb), sajat magam homlokon es halantekon utese szinten.
Vizholyagok akkor jellemzoek, mikor annyit jatszok, hogy faj az ujjam, ezert nem normalisan fogom a dobverot, hanem ket a mutato es a kozepso ujjam kozott.
Ami szinten elofordul, aranylag kellemetlen es eddig nem volt emlitve, az az ujjak osszecsukasa az allvannyal :)
süti beállítások módosítása