HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

2023.12.27. 06:30 :: Uglee

Hát szégyen, hogy ismét egy WC-s posztot kell... posztolnom.

Van a nagy klasszikus probléma, hogy felhajtva hagyják a férfiak a WC-deszkát, és a nők emiatt beleesnek a WC-be, többen meg is haltak.

Na, ma szembesültem életemben először a fordítottjával. Le volt csukva a teteje. Azt hozzá kell tenni, hogy irgalmatlanul részeg voltam, hiszen karácsony van, vagy mi. Ez azt eredményezte, hogy minta egy székre vagy inkább egy padra ültem volna le meztelenül, szerencsétlen himbálózás kövezkeztében olyan sikeresen sikerült ráülni a herémre, hogy az egyik a bal farpofám alatt helyezkedett el, a másik pedig fel akart kéredszkedni az ánuszomba.A fájdalom leírhatatlan volt.

Csak azt tudom mondani, amit eddig is: mindenki nézzen a picsája alá, amikor leül!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr8118289081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása