HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Fitnesz-dobolás

2008.11.25. 12:13 :: blogout

Bár titkon remélem, hogy a lábamban az izomláz a lábpedál huzamosabb használata miatt van, sejtem én, hogy inkább a svéd ipar egyik remekének a harmadik emeletre való felcipelése lehet a hunyó a dologban, amire sajnálatos módon négy részletben kellett sort keríteni.

Ugyanakkor az előbbi ok-okozati összefüggés se lenne teljesen földtől elrugaszkodott. A dobolás szerintem az összes fitnesz- és biomacsó-gépet kenterbe veri, a tizenhatodok játszása 90-es bpm-en duplázópedállal és szextollákkal körítve elég hamar felfűt engem, nyilván én vagyok a nyüzüge. Viszont nem kell hősugárzó a zajkeltetőbe, ami azért jelentős könnyebbség így télvíz és világválság idején.

Mindenesetre rákerestem, és egy általam "Napi betevőnek" fordított oldalon meg is találtam a választ. Mint írják, egy átlagos testsúlyú ember 261 kalóriát dobol le magáról óránként, katt ide: www.thedailyplate.com/fitness/exercise/playing-the-drums. Némi kételyt ébresztett bennem, hogy például a háztáji kisállatok - magyarul: baromfi - etetése során ugyanezen oldal tanúsága szerint ennél két kalóriával több jön le az emberről: www.thedailyplate.com/fitness/exercise/animal-care-feeding-small-farm-animals. A kocogás ezzel szemben már 653 kalóriát éget el óránként az átlagos súlyú főemlősről (www.thedailyplate.com/fitness/exercise/jogging).

A szkepticizmusomat még tovább fokozta, amikor SI-be átszámoltam, ami ezen az oldalon "átlagos testsúlynak" számít: 66 kiló lett a végeredmény. Lehet, hogy a bioéletmód ide vezet.

Két kérdésre mindenesetre nem kaptam választ: találkoztak-e már a honlap szerkesztői valaha hétköznapi értelemben vett átlagos súlyú emberrel, illetve láttak-e már az alábbihoz hasonló dobolást? (Kétlem ugyanis, hogy egy-egy ilyen szám eljátszásához azonos energia kellene, mint pár tyúk megetetéséhez. Persze, minden elismerésem a gazdáknak.)

  

(The Exploited: Beat the Bastards)

Szólj hozzá!

Címkék: the exploited fitnesz dob kalória beat the bastards

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr31787530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása