HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Dobolás Guantanamo-módra - II. rész

2009.10.07. 08:55 :: blogout

Kezdem azt hinni, hogy én vagyok az a magyar állam által örökbefogadott guantanamói rab, aki szigorúan titkos személyazonossága mögül irogat a tanult tehetetlenség iskolapéldájaként. A pszichológia egyik szupersarkított tényállása szerint ugyanis bizonyos idejű fogságot követően akkor sem hagynák el az exrabok a halálkemping területét, ha történetesen eltűnne a szögesdrót. A kínzás mit sem ér, ha önkínzással ne lehetne még jobban kiteljesíteni.

A mindennapi ember ezt nehezen látja be, ahogy talán azt is, hogy miért most következik a korábbi bejegyzésben említett önkínzás leírásának a folytatása. Ugyanis az jön.

Anélkül, hogy újra leírnám, amit az előbbi linken elolvashattok, a lényeg az, hogy a hangsúly mindig más tizenhatod(ok)ra kerül. Az előző posztban ezt a BJBJ kézrenden szemléltettem, jelezve, hogy ez csak az első lépés. Van ugyanis ezen kívül még tizenegy kézrend, ahol kellőképpen frusztrálhatja magát a mazochista dobos.

Sűrű egymásutánban, az egyes kézrendeket vesszővel elválasztva megkísérlem most ezeket fejből beidézni: BJBJ, JBJB, BBJJ, JJBB, BJBB JBJJ, BJJB JBBJ, BBJB JJBJ, BJBJ JBJB, BBBJ, JJJB, BJJJ, JBBB.

Hát, ennyien vannak, kétségkívül elég horrorisztikusan fest a dolog, a tizenkét kézrend így együtt. Ha ezt megszorozzuk az egyes kézrendek esetén az előző posztban leírt tizennégy hangsúlyvariációval, pontosan 168 gyakorlatot kapunk. Ezek mindegyikét több mint két percig gyakoroltam - harmincon. Utóbbi a rögzítéshez szükséges alapjárat, ezután egy kicsit lazíthatunk, de utána se lesz könnyebb az életünk. Ugyanis a következő lépésben a gyakorlatokat négyszer - egy ütem hosszan - ismételjük meg.

Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy kikapcsoljuk a tempomatot, és megkérdezzük az agyunktól: vetted? Ha igenlő a válasz, a sebességet begyorsítjuk. Mégpedig egészen a szédületes 35 bpm-re.

 

2 komment

Címkék: dob tizenhatod hangsúlyos ütés hangsúlytalan ütés

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr341433372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasziljevics 2009.10.08. 11:17:15

basszus, becsüllek. ennyi izét megjegyezni (megérteni) se tudnék, nem hogy rávenni magam az elsajátításukra. riszpekt, én lehet végleg lehorgonyzok a 2-4nél, biztos ami ziher :)

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.10.08. 14:15:12

Én is most tanulom ezeket a ritmusképeket, büdös paraszt mind :)
süti beállítások módosítása