HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Mire is volt jó a tegnapi bejegyzés?

2008.12.11. 08:43 :: blogout

Egy kilométer hosszú bejegyzés a beillesztett kották miatt, egy nem különösebben színvonalas videófelvétel egy egyáltalán nem színvonalas dobolással: ez történt tegnap a blogomon. De akkor mire is volt jó ez az egész?

Egy hasonlattal hadd éljek. A vasúti felsővezetékbe az áramot különböző alállomások táplálják be, két ilyen alállomás között található a fázishatár: ez egy feszültségmentes szakasz a felsővezetékben, amin - a rövidzárlat elkerülése érdekében kiüzemelt állapotban - mindenképp át kell haladniuk a villanymozdonyoknak, már ha el akarnak jutni A-ból B-be. Ennek az a rizikója mindenképp megvan, hogy nem tudni, a fázishatár után lesz-e áram. Általában van, és az utasok észre sem veszik, hogy a szerelvény máshonnan kapja már az energiát.

Korábban, bő fél éve, úgy tekintettem a Yeah Yeah Yeahs "Sealings" c. számára, mint egy fázishatárra, hiszen számomra eljátszhatatlanul komplexnek tűnt - és tűnik most is - Brian Chase játéka, amit természetesen nem sikerülhetett jó egy év dobtanulás után átadni a tegnapi posztomhoz csatolt videóban. De talán vannak a felvételen olyan hangok, amik hasonlítanak rá.

Két nappal a videó elkészítése után nem érzek különösebb változást, megy minden a maga útján. És ez így is van rendben. De jó érzés tudni, hogy távolról sem a célt, de a cél eléréséhez talán nélkülözhetetlen egyik alállomást sikerült elérni.

Moldova György írta egyszer, hogy a Wartburgokról sokáig az a hír járta, hogy 999.999 kilométer megtétele után a kilométerszámláló egy halk kattanással visszafordul a nullára. Aztán kiderült, hogy nincs is semmiféle kattanás.

Csak hát ahhoz, hogy erre rájöjjünk, meg kell tenni egymillió kilométert a Wartburggal. Nem tudom, hogy a dobtanulásban mikor jön el az egymilliomodik kilométer. Ti hogy látjátok, elértétek már?

3 komment

Címkék: wartburg moldova györgy brian chase dobtanulás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr7816665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2008.12.11. 11:49:15

Holnap majd kérdezd meg, hogy ez a bejegyzés mire volt jó :) asszem, nehezebb lesz válaszolni :D

vasziljevics 2008.12.12. 00:15:04

és mutass nekem egy wartburgot 1000000+ km-rel :)

trabanttal volt már szerencsém a 100000-hez, és ott se vót halk kattanás. most akkor jó autó-e a trabant? és legfőképpen: lesz-e poszt belőle? :)

2008.12.13. 12:50:40

nemtom, de a tegnapihoz írtam neked egy kis üzemanyagot =)
süti beállítások módosítása