HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Skizofrén cintányér: nagyon kéne már valami új

2009.07.27. 11:52 :: blogout

Az első pár héten még arról volt szó, hogy a dobsuli raktárkulcsát valaki hazavitte, így nem lehetett hozzáférni az állítólag a helyiségben őrzőtt Paiste-lábcinekhez. Később a raktárkulcs előkerült, de lábcinből egy kósza példány sem volt odabenn. Ezt követően újabb két hét következett, aminek a második hete jelenleg is tart. Múlt héten már elment a tanárom a nagykerbe, ami zárva volt. "Ilyenkor senki semmit nem vesz, legalábbis, a kereskedők jórésze biztosan nem, mivel szabadságon vannak" - kommentálta a fejleményeket. A mezei dobos pedig oldja meg valahogy. Sose értem meg, hogy miért nem nyáron lendül fel a dobcuccok és alkatrészeik kereskedelme, amikor sok ifjú a nyári melóból nagy nehezen összekuporgatott pénzét végre értelmesen elkölthetné. Vagy amikor a legnagyobb esély van a már meglévő dobcuccok szétverésére. De nem, zárva vannak. Persze, nem mindegyik, a nagyker viszont igen, azonban ez az, amire megéri várni.

Bevallom, én magamtól török cineket vennék. Ez valami olyasmi, mint amikor a gyerekek ráböknek egy autóra: kéne! Stipi-stopi. Nem vagyok racionális vásárló: nem tudom, hogy a török (kanadai, német, stb.) cinek hogyan szólnak, és mennyivel jobbak a többieknél - a Masterwork lábcinről hallottam egy jó kritikát, őket magukat viszont nem. És ha hallottam volna is, akkor se tudnám még milyen a "jó" cin. Általánosságban elmondható, hogy a jó cinek szinte kivétel nélkül mindig annak a dobosnak a tulajdonában vannak, akivel történetesen beszélünk. (Tisztelet a kivételnek.) A leginkább az valószínű, hogy nincs se jó, se rossz cin, csak tetszik-nem tetszik kategóriák léteznek, mint az élet oly sok más területén.

A dobtanár cinvásárláskor két ok miatt is jól jön. Egyrészt nagyker áron juthatunk hozzájuk, másrészt letöri minden, a dobosok többségében előbb-utóbb kifejlődő cinbuzulás irányába mutató törekvésemet. Török cinfétis ide-oda, nekem bizony Paiste-tányérjaim lesznek. Kész.

Eleinte még óvatosan terelni akartam a helyes irányba; "miért, talán nem jók a török cinek?"-típusú beszélgetés-kezdeményekkel. "Jók, de minek?" - így a válasz. Ezzel a lehengerlő érvvel már nem tudtam vitatkozni.

Most úgy tűnik, hogy csütörtökön talán végre megérkezik egy egész sorozat 101-es Paiste-tányér egy beütő, egy kísérő valamint egy lábcin formájában. Bizony rám férne. A gyakorlás első évében szinte csak dísznek volt a beütő.

Aztán elkezdtem használni - ha már ott van, miért ne -, nem sokkal később derült ki, hogy a Platinnal együtt adott cineket miért hívják a dobsuliban dekorációs daraboknak. Most már ott tartok, hogy a beütő tányéron jól diagnosztizálható az akut skizofrénia, a kifejlett kettős személyiség: az enyhén domború tányér minden ütésre homorúvá válik, a lábcin viszont szó szerint szétesett, darabjai megunt és félbehagyott puzzle-játék módjára borítják a padlót. Konklúzió most sincs, Ti hogyan választotok cint?

 

3 komment

Címkék: dob kísérő dobtanár lábcin beütő cinvásárlás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr251270723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2009.08.02. 03:26:26

Feelingre :D
Igazából nálam a szimpátia döntött... Amióta foglalkoztat a dobolás, mint olyan, egy dolgot tudok, Sabiant azt tuti nem. SEMMI logikus magyarázatom nincs rá, hogy miért :D
Mivel a cinvásárlás előtti időben nagyon rá voltam állva a Bonham soundra, ezért Paiste-ban gondolkoztam. Felmentem a honlapjukra, és a pénztárcámnak megfelelő kategórián belül meghallgattam a kínálatot. Végül PST3-lett belőle mert az tetszett. Állítólag azzal bakot lőttem, merthogy annál talán a 201-es széria jobb, de leszarom :D Nekem ez is tetszik és arra, hogy gumilap mellett valami csörögjön tökéletesen megfelel!

blogout · http://oldalaseletreceptek.blog.hu 2009.08.03. 16:03:58

@RobinH: Na látod, nekem már a feelingre sincs gondom. Te feelinggel, én tanárral jutottam el a Paistehez. Ami még mindig nem érkezett meg. De legalább a Tied már ott csörög a dob mellett. Ez azért helyzeti előny, lássuk be. :)

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.08.03. 19:01:35

Én legutóbb megmérgelődtem, szarrádolgoztam magam, egy valag pénzzel bementem a Tamtamba, és végigcsapkodtam mindent, és ami tetszett, megvettem, nevezetesen assze, valami Sabian 16-os AA Thin Crash-t, na, az drága volt, aztán visszafelé megcsapkodtam a splash-eket, és egészen B8-ig le kellett mennem, hogy nekem tetsző hangú splash-t találjak, az ideális chinát pedig már a Meinlek között találtam meg. Vagy Paiste. Látod, ennyire vagyok márkabuzi :)
Ja, és azért a Zildjian Avedis lábcinpár ott maradt, mert sajnáltam rá a 90 ropit :)
Ajánlom neked is ezt a módszert, csak pénz kérdése :)

u.i.: játékból vettem egy Stagg crash-t is, aminek gyárilag olyan hangja van, mint a neve, de 2 próba után eltört, és most már jó.
süti beállítások módosítása