HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Josh Freese egyelőre nem lesz a társszerzőm

2009.03.10. 11:44 :: blogout

Josh Freese állítja, nem kamuzik. Honlapján most megerősítette, hogy az általa korábban beharangozott, 7 és 75000 dollár közötti áron kapható rajongói élménycsomagok március 24-től lesznek megvásárolhatóak. A Nine Inch Nails korábbi dobosa nemrég egy sajtóközleményt adott ki, ennek következtében pedig megbolydult az internet, és találgatások kezdődtek, hogy komolyan gondolja-e mindezt. Mint írja, ez az egész nagyon is valódi, és biztosít minket arról, hogy nem viccről van szó. "Vegyél egyet, és győződj meg róla magad...de semmiképp se március 24-e előtt!"

Josh épp ezért honlapján megjelentette a komplett menüt az egyes elemekhez tartozó árak megjelölésével, hogy az emberek maguk ellenőrizhessék szándéka valódiságát, és ne csak a másoktól hallott információkra támaszkodjanak. Josh egyébként udvarias, megköszöni, hogy benéztünk hozzá, és arra buzdít, hogy iratkozzunk fel hírlevelére, amiben tudatja majd, hogy egy hónapon belül pontosan mikor válnak elérhetővé a cuccok.

Hét dolcsiért egyébként a "Since 1972" c. számot három videóval megspékelve tehetjük magunkévá, a spektrum másik végén, tehát a lista legalján található 75 ezer dolcsis tétel választása esetén Josh egy öt dalt tartalmazó albumot ír rólunk, illetve életünkről, valamint szabadon válogathatunk dobcuccai közül, a kiválasztott cájgot - csak egyet - természetesen haza is vihetjük. (Nem derül ki, milyen dobcuccokról van szó.) Ezenkívül opció lehet még a hollywoodi lamborghinis városnézés, de az is szóba jöhet, hogy Josht egy hónapra a zenekarunkba lízingeljük: ezalatt a koncertektől kezdve, a stúdiófelvételig minden megoldás számba jöhet.

Ha történetesen nincs zenekarunk, Freesenek erre az eshetőségre is komplett megoldási javaslata van: egy hónapig személyi titkárunk lesz. Josh egyébként úgy tűnik négynapos munkahétben (hétfőtől csütörtökig) és meglehetősen hivatali időbeosztásban gondolkodik: délelőtt 10 órától 16 óráig nyomná a melót mellettünk.

Joshnak egyébként nemrég küldtem egy üzenetet, megpróbáltam ugyanis színesíteni a blogomon található felhozatalt. Mivel honlapján sehol nem lelhető fel e-mail cím, a hírlevél iránt esedező virtuális formanyomtatványra, ahová a nevünket kéne beírni, a következő kérdést biggyesztettem: mennyibe kerülne, ha a blogomon társszerzősködne, megpendítve, hogy esetleg külön rovata is lehetne itt. Eleddig érthetetlen okokból nem kapott a karrierlehetőségen, válasz egyelőre még nem futott be a postaládámba. (Természetesen, megadtam az e-mail címemet.)

Valószínűleg nem is fog. Úgy tűnik, egyelőre be kell érnetek velem. Bocs fiúk, lányok, én igazán megpróbáltam.

4 komment

Címkék: dob nine inch nails josh freese

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr76993260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2009.03.10. 11:52:59

Minek neked társszerző? Kifogytál? :D
Mellesleg ennél gyengébb kapcsolatfelvételi próbálkozást még nem láttam :D Esetleg myspace, ha már nincs más? Bár ott sem hiszem, hogy nagyon olvasgatná az üzeneteit.

blogout · http://oldalaseletreceptek.blog.hu 2009.03.10. 12:02:04

Na látod. :)
Szósincs kiégésről, csak a palettát akartam volna színesíteni, meg kíváncsi voltam, mit lép erre. Nagyjából erre számítottam. :)Különben is: nekem a kommentelőim a társszerzőim. :)

vasziljevics 2009.03.10. 22:52:02

akkor ezennel én is kinevezem magam társszerzővé :P mézga aladár különös kalandjait idézve: éljek!

tényleg, jár ezért valami juttatás? :)

blogout · http://oldalaseletreceptek.blog.hu 2009.03.11. 13:03:42

@ vasziljevics:
Akkor üdvözöllek a társszerzők táborában. A társszerzőség pénzben kifejezett értékéről bővebben akkor tudnánk értekezni, ha Josh Freese válaszolna. Mivel eddig ez nem történt meg, maradjunk annyiban, hogy felbecsülhetetlen értékű. Úgyhogy abba ne hagyd! :)
süti beállítások módosítása