HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Drum cover

2008.11.27. 08:37 :: blogout

A blogon már többször szó volt a youtube.com-ról, aminek egy kezdő a különböző dobos praktikák, módszerek elsajátításánál is nagy hasznát veheti. Már-már restelkedem, hiszen érhetne az a vád is, hogy propagandatevékenységet fejtek ki az online videótár nagyobb nézettsége érdekében. Egyetlen mentségem talán az lehet, hogy vélhetően távolról sincsenek erre rászorulva. És mindezt miért írom? Mert újabb gyöngyszemeket találtam rajta.

A bejegyzés címében szereplő két hívószó akkor rendkívül hasznos, amikor egy konkrét szám alatt hallható dobolást szeretnénk megnézni, esetleg lekottázni. Nagy a választék, viszont még nagyobb mázli kell ahhoz, hogy olyan videót találjunk, amelyen láthatóak egyrészt a dobok, másrészt a dobos mozdulatai is. Sok klipet végignéztem, amiben a dobos már rögtön az elején elszúrta - na, nem a játékkal, már amennyire én ezt meg tudom ítélni - hanem rögtön a kamera beállításával. Persze, lehet, hogy csak az inkognitóját akarta megőrizni, amikor egy ablakkal szemközt rakta le a videóját. Az alábbi üdítő kivételnek számít az ellenfényes, túlexponált stb. klipek sorában.

 

Ha valaki hozzám hasonlóan érdeklődik a Smashing Pumpkins, ezen belül pedig különösen Jimmy Chamberlin munkásságának - több mint - pár darabja iránt, az az alábbi linkre kattintva kedvére válogathat közöttük: www.youtube.com/user/11111phil11111

 

1 komment

Címkék: jimmy chamberlin drum cover

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr49790799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bedoboember 2008.11.27. 17:15:10

Én a freedrumlessons.com-ot nézegettem sokat. Nagyon jól felépített oldal, tele videókkal. Mindenképp ajánlom megtekintésre.
süti beállítások módosítása