HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Chris Martin nagyon frusztráló

2008.11.20. 07:05 :: blogout

Jövő év végéig kíván mindent kihozni magából és együtteséből Chris Martin. Aztán szerinte az egészet úgy abba is lehetne hagyni, ahogy van. A Coldplay - mert róluk van szó - nem hisz a szüneteltetésben, ebben egyébként igazuk is lehet. Hiszen az újra felmelegített párkapcsolatok - így egy együttes is - a kajához hasonlóan csak a nagyon kiéhezetteknek szereznek pillanatnyi örömet, ezt a kezdeti érzést azonban lassan felváltja a felismerés, a szakítás igazi oka: milyen rágós is a menü valójában.

Ez a Martin gyerek 31 évesen nyilatkozza ezt, filozófiájuk feltételezhető alapja, hogy amíg van hajuk, és nadrágjaikba is beleférnek, addig kell zenélni. Egy valamire azonban bizonyosan nem volt tekintettel. Pontosabban, valakire. Rám.

Mert mit gondoljon ezek után a magamfajta későn érő 32 (és fél) éves doboscsökevény, aki igazából még javában csak a bemelegítésnél tart, és koncerten is legfeljebb nézőként vett részt? Ugorjak, ne ugorjak?

Mert mások nálam fiatalabban már abba is hagyják, amibe én még csak bele se kezdtem. Tévedés ne essék: a Coldplay feloszlásával - amennyiben ez tényleg megtörténik - valószínűleg még nem következik be automatikusan a világvége. Talán koromból adódóan se gyűjtögetek tőlük autogramokat, és nem is akarok úgy kinézni, mint a zenészek bármelyike, annak ellenére, hogy a budapesti koncertjükön igenis ott voltam. És a kocsiban hazafelé menet se őket hallgatom.

A hír nettóértéke úgy önmagában ütött meg. Nem tudom, ki hány éves korban kezdett el zenélni, mindenesetre a magyar férfilakosság hatvanegynéhány éves életkilátásait ismerve, óhatatlanul felmerül a kérdés, hogy a próbaterem és a temető között egyáltalán van-e még állomás.

Mondjuk, egy-két koncert még igazán beleférhetne. A matuzsálemek léte erre is jó. A hírforrás Daily Express a The Rolling Stonest, a The Who-t hozta fel példaként: érthető, hogy a Coldplay nem akar ilyen nemzeti műkinccsé válni. Én inkább Johnny Rottenre, és zenekara megmaradt tagjaira gondolok, köztük a dobosra. Meg arra, hogy dobolni jó.

Vén faszok, hagyjuk a kapuzárási pánikot, gyerünk dobolni!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr24778281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2008.11.20. 10:18:35

Hihi...azt nem mondta, hogy a zenélést hagyják abba, csak a szaros Coldplay-t (amiből nem is lehet többet kihozni szerintem). Az belátható szerintem, hogy a Coldplay tényleg nem nézne ki jól kövéren és kopaszon :D a tinilányok azt nem bírják annyira :D

Hozzászóló 2008.11.21. 22:34:39

Chris Martin úr már a második lemez után azt nyilatkozta, hogy lehet, hogy az lesz az utolsó, mert mindent kihoztak már magukból. Ehhez képest most turnéznak a 4. lemezükkel.
Az utóbbi két lemez ráadásul komoly előrelépést hozott (szerintem).
A koncerten én is ott voltam (28 vagyok, fiú, és nem láttam sok tinilányt), és nekem tetszett a dobos. Sokkal jobban érvényesült a dob élőben - ezt annak mondanám, aki a Coldplayből csak Chris Martin fájdalmas énekét hallja ki, ami ugye nem különösebben nehéz.
Én kb. 20 éve szeretnék dobolni, dehát sosincs késő, ugye?

Robin Hood · http://robin.blogol.hu 2008.11.22. 01:22:07

Nem rossz az a Coldplay, de valóban nem érhet olyan nagyok nyomába mint a Stones vagy a Who.
A kor kérdés meg... múlt hónapban láttam élőben játszani Roger Taylor-t a Queen koncerten, 59 és fél éves... kicsit talán pocakos, de a sz@rt is kijátszotta a cájgjából. Tátott szájjal néztem a játékát annyira energetikus volt!
Egyébként én meg 25 vagyok és még rendes dobcuccom sincs, majd csak lesz :D

blogout · http://oldalaseletreceptek.blog.hu 2008.11.24. 12:47:23

@ Hozzászóló:
A dobolást elkezdeni csak egy esetben tűnik számomra kissé késeinek: ha gyanús göröngyök hullanak valahonnan felülről, valami falapra közvetlenül a fejünk fölött. Kezdj el dobolni. Tényleg, nagyon jó.

@ Robin Hood
Szerintem lesz Neked olyan. :)

@ parajos tank:
Akkor én most tömeghisztériát keltek? :)
süti beállítások módosítása