HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

Magas tárgyjutalom a nyomravezetőnek!

2009.02.25. 13:31 :: blogout

Háromezer forintos óradíj, és ezért még játszanom is kellett volna valamit: instant botrány. Főleg úgy, hogy életemben ekkor láttam először dobot testközelből. Ez már kábé két éve volt, az élmény azonban még mindig őrzi a frissesség zamatát. Persze, rákereshettem volna a neten, de akkor se találtam volna semmit, leszámítva azt, amire most akadtam rá, bár gyanítom, ez nem sokat segített volna rajtam. De legalább a dobok nevét és elhelyezkedését megtanultam volna, ha máshogy nem, legalább angolul. Meg jobbkezesül. A talált honlap célközönsége gyakorlatilag szubtini, és ráadásul nő. Azaz csaj. Kiscsajszi. 

A megdöbbentő pink háttér másságának feldolgozását követően, két mékáp flashjáték - ez olyan, amikor plussz pont jár a kihúzott szemöldökért, ezekre nem kattintottam - valamint osztályterembe- és arcátrendezési (ne reménykedj, nem catfight) gyakorlatok között van pár program, amelyek használata során az intellektuális orgazmus ugyan szintén elmarad, de amire ezt észrevesszük, a munkaidőből pár perc biztosan elment. Semmi extra: 1-es gomb: pergő, köz (magyar nevén: szpész): lábdob. Satöbbi.

És amiért mindezt leírom. Szerintetek létezik olyan (interaktív online) program a Windows telepítőn kívül, ami didaktikusan tanít dobolni? Olyasmire gondolok, ami képes elmagyarázni, bemutatni a legalapvetőbb fogalmakat, megmutatja az egész, fél, negyed, nyolcad, tizenhatod és harmincketted, triolák stb. közötti külünbségeket, és mindemellett a metronómmal való gyakorlásra is rávesz. Egyszóval, egyfajta gumilap-szimulátor kerestetik, ami kedvet ad a doboláshoz, meg ilyenek.

Ha valaki közületek programozással és/vagy grafikával foglalkozik, vagy legalább tud valakiről, akinek a valakije csinál ilyesmit, szóljon. A nyomravezető magas tárgyjutalomban részesül, ebben gyakorlatilag minden benne van, amit dobos kaphat: a Ritmusdepó egyéves előfizetésétől kezdve Josh Freese szignécsőr pergőjéig. Kell ennél több motiváció?

3 komment

Címkék: program dob oktatóprogram josh freese

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr25965167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2009.02.25. 16:08:59

www.virtualdrumming.com

Lehet dobolni a billentyűkkel + vannak rövid kis gyakorlatok, amiket hallgatás közben nyomonkövethetsz a kottán és a dobon is.

De a hang nekem össze-vissza mászkál :D legalábbis a normál tempónál. Ha lelassítom, akkor egy picit jobb :D

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2009.02.27. 20:24:39

ha esetleg saját megoldást keresel kedves sorstárs, akkor dobj egy mélt nekem, tudok segíteni a problémában
süti beállítások módosítása