HTML

dob

[A címben szereplő, autoerotikus örömszerzésre utaló bármilyen áthallás csak az Olvasó piszkos fantáziájának a műve lehet.]

Friss topikok

  • Uglee: Hát, a blog mint műfaj eléggé elhalt az utóbbi években, mint a levágott végtag. Ha valami olyan va... (2016.09.05. 16:42)
  • Aandriiis: Mike Portnoy !!! :DDD (2012.03.06. 21:25) Zsidó Sárga Oldalak a Wikipedián
  • Aandriiis: Remek poszt!! :D Teljesen ismerős a helyzet. Azt nem értem, hogy az első koncerten majdnem utoljár... (2012.03.06. 21:22) A dobosok sanyarú sorsa, 6. rész, konklúzió
  • Aandriiis: Szintem soha sem használtam metronómot sőt a mi zenénkbe fölösleges is lenne. Úgy vélem egy számba... (2012.03.06. 21:15) Pontosság
  • Aandriiis: Érdekes meglátás és hasznos tanácsok! :) Teljesen megegyezik a személetem a tiéddel, hogy szurkál... (2012.03.06. 21:06) Duplázás

re: koncert

2009.12.13. 23:30 :: Uglee

Na, megvolt a koncert.

Aztán másnap még egy. Meglepetés-jelleggel.

Azt kell mondanom, hogy jobban ment, mint gondoltam, de volt néhány egymással interferáló probléma. Az egyik az, hogy a fülem pánikba esett, és ha túl hangos volt a metronóm (sajnos ha hangosabb volt, mint az emberi beszéd), akkor a bal fülem két tikk között azt mondta, hogy "pfrrrtty". Nem tudom, lehet, hogy süketülök, vagy valami, azzal a fülemmel voltam egyébként fülzúgás miatt infúziókúrán, szóval nem lehetett túl hangos a metronóm. Ebből kifolyólag nem kérhettem semmit a kontrolba, mert elnyomta volna a metronómot, ami azért volt jó, mert saját kontrollom úgysem volt, de mivel be volt dugva a fülem, és az ment benne, hogy "Tik Tik Tik Tik...", nem hallottam az éneket, és egyszer-egyszer eltévedtem, hogy hol tartunk. Most az, hogy más dobszerkója volt, gyors cserével, és amint a ride-ra ráütöttem, elrepült a dobverőm, mert beleakadt a splashbe, az már csak egy finomság. Az viszont biztos, hogy működik a metronómos dolog, mert annak dacára, hogy 1-2 számot kimondottan alssúnak éreztem (ebből is látszik, hogy metronóm nélkül legalább 10-20 BPM-mel gyorsabban játszottam volna), a közönség ugyanúgy tombolt, mintha érzésből játszottunk volna. Aminek viszont nagyon örültem, az az, hogy a zenekarunk állandó megfigyelője nem tudta megmondani, hogy mely számok alatt használtam a metronómot, és melyek alatt nem, szóval annyira borzalmas pontatlan csak nem lehetek.

A remény hal meg utoljára :)

4 komment

Címkék: koncert dob metronóm

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydobraverem.blog.hu/api/trackback/id/tr51595474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horvathlg (törölt) 2010.01.04. 21:07:09

kihalt a blog? :(

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2010.01.05. 02:48:56

Ne mondd nekem, hogy te akár egy percre is ráértél télapótól szilveszterig :)
Amúgy az olvasók sem nagyon tolongtak a kommentekben, hogy "mivammá", te vagy az első.
Én azon filózom, hogy blogouttal mi van. Rég hallottam róla.

tyrannos 2010.05.07. 19:17:25

A metronómot azt hogyan használtad?

Milyen füles milyen mtronóm?

Üdv

S

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2010.05.08. 03:11:19

Nos tehát...

Furcsa módon egy korg AX1 gitár-multieffektet használtam metronómnak, és egy THE T.BONE EP 4 fülhallgatóval eszközöltem mindezt.
Közbe volt iktatva egy 4 sávos Behringer keverő ugyan, de szükgségtelen volt végülis, szóval akár el is tekinthetünk tőle.
süti beállítások módosítása